zaterdag 8 juni 2013

Fotobewerking

Vandaag een aantal foto's bewerkt voor deze blog. Als je op de foto's klikt dan krijg je het grote formaat te zien en kan je bladeren.



Bloesem

Fotograferen van kleine(re) insecten is altijd lastiger in verband met het scherpstellen en de juiste scherpte diepte.


Deze kikker zat heerlijk met zijn koppie boven water te genieten van het zonnetje.






Dit is Lukasz. Hij heeft een lekker relaxte blik op zijn gezicht.



De rups van de Grote Beer vlinder. Hij is ontzettend harig en daardoor laten de vogels hem links liggen. Maar de koekoek ziet er wel een lekker hapje in en bijt de kop/kont eraf en vilt de rups.




Dit zwanenkoppel zit met 6 kleintjes heerlijk van de zon te genieten. Ik kan het niet laten om mijn auto parkeren en wat foto's te maken. Papa zwaan schudt zijn veren en laat me middels luid blazen weten dat mijn tijd om foto's te maken erop zit. En dus laat ik ze weer met rust.

Hieronder nog een aantal foto's van libellen:


Libel met dauw op het lijfje




Vrouwtje van de bruine korenbout, nog niet op kleur

De gevlekte witsnuitlibel



Deze viervlek heeft een lekker hapje te pakken


2 opmerkingen:

  1. Wat zien die inseketn er toch eng uit, als je ze in close up neemt......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt? Ik vind het fascinerend. Vandaar ook die macrolens. Ben er helemaal blij mee.

      Verwijderen