donderdag 6 juni 2013

Canon 100mm macro is usm

 
Mijn eerste blog. Ik zit nog vreselijk te klooien met de instellingen en layout.
Eigenlijk helemaal geen zin in om te doen, maak liever foto's.
Ook vind ik dat de foto's hier niet super scherp overkomen, terwijl ze dat wel zijn.
Dit probleem heb ik op facebook ook altijd. Ondanks dat ik zelf de afmetingen aanpas.
Nou ja, later maar eens mee aan de slag.
Ben eerst wel eventjes zoet met de layout (zucht)
Vandaag in de lunchpauze dit nieuwe objectief uitgeprobeerd. Het is wennen, het scherpstellen gaat ongelofelijk snel.
Het objectief is een stuk zwaarder als de 70-300mm Tamron met macro stand, ook dat is wennen.
Maar als deze Canon scherp stelt, dan is het ook scherp!


 
Rood oog juffer
 


2 opmerkingen:

  1. Hey Frouwkje,geweldige foto is dit !
    Mooie kleuren en de wesp keurig scherp in beeld.
    Is mooi he, zo'n macrolens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Deze foto is vrij eenvoudig. Was om de lens eventjes te testen.
      Had hem meegenomen in de pauze en ben eventjes stukje gaan wandelen.

      Verwijderen