maandag 10 juni 2013

Een juffer moet ook eten....

Vanmiddag nog eventjes naar de Lindedijk gegaan in de hoop dat ik bij de vogelhut kon komen. Echter overal bordjes met "kwetsbaar gebied, niet betreden".
Ik ben toch eventjes onder het hek doorgegaan, eens kijken wat er daar te spotten valt. Het gras staat ontzettend hoog, het is er mooi, maar ja door het hoge gras is het niet begaanbaar.
Dus blijf ik in het begin plakken bij een mooi petgat.

Hier spot ik een juffer met een prooi.
Daar neem ik natuurlijk de tijd voor. Ik had al eens een libel met een prooi op de foto genomen. Maar bij zo'n juffer staat zo'n grote prooi toch veel indrukwekkender.






Ik neem mijn tijd om het eens gade te slaan.
De mot leeft nog, maar maakt geen schijn van kans.
De camera doet zijn werk, ik maak veel foto's...het is een buitenkansje.
De macro lens is een goede aankoop geweest!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten