zaterdag 25 januari 2014

Orchideeënhoeve


Klik op de foto's om door de foto's te bladeren!



Vandaag met drie andere leden van de Fotoclub naar de Orchideeënhoeve geweest.
Het was een ontzettend leuke en leerzame dag.
Veel, heel veel foto's gemaakt!

                   

Eerst eventjes langs de lori's, niet echt mijn ding....schreeuwbeestjes die vloeibaar poepen.
Dus door naar de Vlindertuin. 




Prachtige exemplaren vliegen daar rond.
Eerst doe ik even een rondje zonder gebruik te maken van het statief. Maar als snel ga ik over op statief. 

De ene na de andere vlinder komt voor de lens. 






 Hierboven een kleine serie van de Heliconius Hecale.




Bovenstaand: Deze Heliconius Sara kleurt prachtig op dit rode Anthurium blad. Het is een beauty.






Er zwommen ook "gevulde koeken" rond. Altijd leuk. Hierboven foto's genomen met mijn 100mm macro lens vlak boven het water.


Boven de Heliconius Erato, of te wel de rode passiebloemvlinder. Kleurt prachtig mooi.





Als ik mij niet vergis is bovenstaand een Morpho menelaus, een grote vlinder met aan de bovenzijde een mooie kleur blauw.





Hier boven nog Heliconius  Sara.
En onderstaand een aantal High Key opnames. 







Mooi planten die Orchideeën, vooral de symmetrie spreekt mij wel aan.





Einde



Geen opmerkingen:

Een reactie posten